Fotky z Jarního pochodu

Tady jsou fotky z jarního pochodu. Článeček určitě brzo přibude.

1. den Honzík

Nejdřív jsme jeli asi 1 a půl hodiny vlakem a potom 40 minut vlakem. Tím vlakem jsme dojeli do Luky nad Jihlavou, kde jsme spali první noc. Od tam jsme šli kousek do lesa, kde jsme si usmažili oběd a ten oběd byl smažák. Spali jsme tam v tělocvičně. Hráli jsme tam s míčem a žíněnkama a potom jsme šli spát.

2. den Honzík

Ráno jsme vstali a dali si vánočku. Potom jsme se zbalili a šli do Velkého Beranova. Po cestě jsme našli mobil, když jsme ho vrátili, dostali jsme za něj bonbóny. Po cestě jsme hráli hru, že jsme měli odhodit kámen, aby nás nikdo neviděl. Byl to totiž poslední zbytek civilizace. Ve Velkém Beranově jsme si odložili věci a měli po skupinkách zjistit pár informací. Na večeři byla paštika. Večer jsme se dívali na film Mrtvá princezna.

3. den Kačka

Ráno byla na snídani nutella a pak jsme šli do ZOO. Tam jsme si dali oběd a měli jsme 3 hodiny na projití ZOO a sraz jsme měli ve 4 na hřišti. Nejhezčí byli lachtani a surikaty. Na hřiši byl tobogán a lanovka. Ty byly nejlepší. Sranda byla, že sis do hrnku nalil trochu vody a musíš pít, když se houpeš. Pak nám došla voda a už jsme toho nechali. Protože začalo pršet, tak jsme si šli k pokladně a Šudan nás vezl autem. V tělocvičně jsme si odpočinuli a dali si večeři. Pak jsme barvili vajíčka a hráli hru s dračím vejcem.

4. den Kačka

Ráno po budíčku byla snídaně, zbalili jsme se a šli do Jihlavy. Po cestě začalo chumelit. Autobus jsme skoro nestihli, ale stejně nejel. Tak jsme chvíli počkali a jel další. Tím jsme jeli do Pelhřimova a tam nám paní dala teplou vodu na polívku. Po obědě jsme došli do tělocvičny a tam jsme se vybalili a povídali si. Až přišli všichni, tak jsme hráli hru se zlatým vejcem. Pak jsme spali.

5. den kačka

Ráno nás kluci vymrskali a po snídani byly další 3 kola mrskání. Pak jsme se zbalili, zametli jsme tělocvičnu a šli jsme na nádraží. Tam jsme měli oběd a vlakem jsme jeli do Brna. Na nádraží byl nástup a pak jsme šli domů.