Jarní pochod

Na Jarní pochod jsme vyrazili na Jižní Moravu. První dvě noci jsme spali v Podivíně a poslední společnou v Mikulově. V pátek odpoledne jsme dojeli vlakem do Podivína a ubytovali se u 3. oddílu ve škole. Večer jsme si zahráli vybišu a namalovali vajíčka.

V sobotu jsme vyrazili do Lednického areálu, kde jsme navštívili Janův hrad, Lednický zámek a zhlédli ukázku dravců. Zpátky do Podivína jsme se svezli autobusem. Po cestě jsme našli i pár vrb, takže jsem večer mohli upléct mrskačky.

V neděli jsme jeli vlakem a autobusem do Dolních Věstonic, kde jsme navštívili muzeum Věstonické venuše a dalších pravěkých nálezů. Přes Pálavu a Dívčí hrad jsme přešli do Horních Věstonic odkud jsme jeli opět autobusem do Mikulova. Na náměstí jsme se sešli s ostatníma oddílama. Rozdělili jsme se do čtyřech vyšetřovacích týmů a začali hledat vraha. Mrtvola ležela v tělocvičně školy a všechno nasvědčovalo tomu, že se jedná náboženskou vraždu. Další stopy nás provedli židovskou částí Mikulova, potkali jsme rabiho Loewa a zjistili jak oživit Golema, který byl jediný schopet vražené řádění ukončit. Pak už jsme šli spát. V noci se tělocvičny přikradl vrah. Vzhledem k tomu, že jsme golema oživili, zachránil nás a vraha zneškodil. Pak už jsme mohli v klidu spát.

Ráno pršelo. Trochu nám zkoplikovalo plány na velikoknoční radovánky, ale zvládli jsme to i v tělocvičně. Vajíčka byly letos v podobě divaldelního obrazu na téma Sněhurka a sedm trpaslíků. Naše zátiší vyhrálo. Během mrskání byly nejslepší holky prohlášeny za kluky a mohly mrksat. A bylo to i naopak. Kluci kteří mrskali málo byli v dalších kolech holkama a byli mrksaní. Když jsme všichni navzájem vymrskali a rozdali si vajíčka odešli jsme do města. Na náměstí jsme si řekli něco málo k historii Mikulova a pak jsme šli na zámek. Při čekání na prohlídku jsme si uvařili fazole. Po návštěvě zámku jsme už jen spěchali na vlak a jeli domů.