• Sněm ZS - pokyny

Ne 29.10.2017

Tak jako každý rok i letos na počátku listopadu oslavíme narozeniny Zeesky.  Během dopoledne v Lužánkách společně zavzpomínáme na uplynulý rok, zvolíme si nové členy Rady ZS a najíme se a napijeme . Těšit se můžete i na několik skvělých her!   Sraz: v 10:00 v budově Lužánek Návrat: v 14:00 tamtéž Cena: 60 Kč S sebou: přezůvky, deník a... Více

• 7. října 2017   Letos se utkáme s ostatními brněnskými oddíly v orientačním běhu. Tak si s námi pojďte zazávodit, reprezentovat náš oddíl a třeba něco hezkého vyhrát!   Sraz: 8.30 na zastávce Merhautova Návrat: 16.45 tamtéž S sebou: jídlo a pití na celý den, sportovní oblečení na samotný závod, kroj ZS Peníze: 70 Kč Více

• Rozjezdová výprava

Čt 28.9.2017

Na Rozjezdovku jsme vyrazili na naše oblíbené místo, na skrytý palouček, mezi Senorady a Ketkovicemi. V pátek večer jsme postavili dva zubříky (a nutno dodat, že se nám to podařilo opravdu ukázkově) a večer jsme strávili u ohně grilováním. V sobotu po snídani jsme slaňovali. Skalka mohla mít něco okolo patnácti metrů, s dvěma drobnými převisy, takže to stálo... Více

• Je tu první akce nového roku! Pojedeme  do okolí Rapotic, na Malou skálu. Čeká nás spousta her, zážitků a hlavně krásných výhledů nádherné krajiny. Spát budeme na jednom místě, takže ani ti nejmenší nemusí mít strach.Tak neváhej a pojeď s námi! Sraz: v pátek 22.9. v 16:30  na Mendlově náměstí   Návrat: v neděli 24.9. v 15:20 v... Více

• Ráno jsme vyráželi jako poslední z oddílů. Proto jsme ještě v Měcholupech splnili jeden úkol do celotáborové hry: uvařili jsme čaj a vyměnili ho s domorodci za pět balíčků kapesníků. Pak jsme vyrazili na vlak. Vlakem jsme dojeli do Domoušic odkud jsme šli 3,5 km na Kounovské kamenné řady. Viděli jsme 2 velké kameny Pegas a Gibon. Večer jsme došli na zříceninu... Více

• Z Měcholup jsme vyrazili na druhý pochod. Nejdřív jsme šli jsme na vlak, ale ten přijel pozdě, takže jsme následně nestihli přestoupit na autobus. Proto jsme jeli jsme až tím dalším a na autobusovém nádraží jsme čekali společně s druhým oddílem. Večer jsme se utábořili před Petrohradem (vesnicí v Čechách, nikoliv městem v Rusku). Následujícího dne jsme... Více

Previous
Aktuality

Sněm ZS - pokyny

Ne 29.10.2017 - Tak jako každý rok i letos na počátku listopadu oslavíme narozeniny Zeesky. ... Více

Pokyny na Orientační běh

Po 2.10.2017 - 7. října 2017   Letos se utkáme s ostatními brněnskými oddíly... Více

Rozjezdová výprava

Čt 28.9.2017 - Na Rozjezdovku jsme vyrazili na naše oblíbené místo, na skrytý palouček, mezi... Více

Rozjezdová výprava - pokyny

Po 18.9.2017 - Je tu první akce nového roku! Pojedeme  do okolí Rapotic, na Malou skálu. Čeká... Více

3. pochod I.oddílu - 65. LEX Měcholupy

Pá 21.7.2017 - Ráno jsme vyráželi jako poslední z oddílů. Proto jsme ještě v Měcholupech... Více

2. pochod I.oddílu - 65. LEX Měcholupy

Pá 14.7.2017 - Z Měcholup jsme vyrazili na druhý pochod. Nejdřív jsme šli jsme na vlak, ale ten... Více